Bad Friday

Ahojte,
všetko najlepšie k meninám všetkým bosorkám! Ako ste postrehli dnes je 13. piatok, ktorý je často spätý s nešťastím. Čo si ja pamätám vždy to bol pre mňa ozaj na figu deň, no dnes ma prekvapil! Deň začal v poriadku ako napríklad 2 z nemčiny(neviem ju, proste nemám ju rada), čo je ozaj zázrak :-D. No potom to prišlo bola som u mamky v robote a kedže mamina ťažký workoholic trčala som tam do 16tej. Lenže! To je tá najzaujímavejšia časť v piatok všetci zdrhajú a vrátnik vážne pán :-D Nás zamkol v podniku! A nikto tam už nebol. A.K.A ja hrozná klaustrofobička som začala hysterčiť a mama nevedela čo so mnou! Viete si predstaviť, že neviete vyjsť z budovy obrovskej ako škola kde je všade tma a vy myslíte len na tie najdesivejšie veci ako je Slenderman? Ach ja viem trapas, ale v tom momente dosť reálne. Vdaka bohu mamina vzala situáciu do vlastných rúk a dovolala sa na hlavnú vrátnicu a môj hrdina-vrátnik dostal odo mňa vynadané.
Takže toto moja oficiálne pamiatková desivá situácia, aká sa mi kedy mohla stať sa musela udiať práve 13.piatok!
Stalo sa Vám niečo podobné? Alebo ste experti na opačné situácie? 
P.S. Prajem krásny zvyšok večera a príjemný víkend! xoxo CaraMARYl

Komentáre

  1. Ja som mala naopak super deň :D Ale stáva sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň niekomu sa darilo :) Mne sa toto stalo dúfam prvý aj posledný krát :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky