Christmas Tag

Ahojte,
kedže tento týždeň nemôže byť už viac hektický mám tu pre Vás Christmas Tag, to som narýchlo odskočila od maturitných otázok lebo mi to už lezie hore krkom a do hlavy sa mi to už nezmestí. LOL.
1)Najkrajší darček?
Každý rok je ten najkrajší darček, nikdy som asi ešte nebola sklamaná a ponožky potrebujem stále, takže no problem :-D
2)Vianočná príhoda?
Ked som bola malá dostávala so od "Ježiška" malovatká a som sa ľúbila parádiť. Takže som si obliekla pyžamko, pocahontas župan, šnúrku od županu okolo hlavy a modré tiene a červené pery a skôr všetko len nie pery som šla spať. A pozor aj natáčky som mala! :-D a takto som aj zdokumentovaná možno to sem niekedy hodím.
3)Najobľúbenejšie sladkosti/jedlo na Vianoce?
Sladkosti asi žiadne kedže to pečiem ja a potom mi je už zle s toho, ale inak zjem všetko ostatné a najradšej mám poriadny obrovský rezeň.
4)Slávna osobnosť pod stromček?
Lana Del Rey alebo Demi Lovato je to určite 50/50 :-)
5)Umelý alebo živý stromček?
Ked som bola štupeľ samozrejme, že sme mali živý, ale osobne preferujem umelý je to ekologické,ekonomické a praktické.
6)Tento rok v akej farebnej kombinácii budeš mať stromček?
Bielo-fialový, mamine som sľúbila, že bude tento rok fialová lebo sa sťažovala, že chce tento rok iný. A čo neurobím pre maminku. 
7)Najnajnaj rozprávka?
Shrek. Proste Shrek to sa nedá inak. Oslíka musím mať raz do roka inak sa zrútim :-D

8)Čo si želáš tento rok pod stromček?
To je ťažko povedať toho je veľa. No knihy a oblečenie určite. Must haves.
9)Ako to u Vás vyzerá na Štedrý deň?
Ako u Talianov. Susedia majú z nás radosť po celý rok a na Vianoce im dávame zabrať. Ten môj temperament sa nedá udržať a ešte ked som pod stresom. Milujem Vianoce, pretože večer je najkrajšie, že sa máme už všetci radi a nehučíme: "Dones mi tie servítky!,Horia rezne! Mary prečo nechávaš tie svetielka na zemi!" Krása :-D
10)Sú pre teba darčeky dôležité?
Nechcem súdiť ľudí čo vravia, že niesu dôležité aj ked to ešte nezažili. Ja som to bohužial minulý rok zažila a je to tak, že ked niesu darčeky vážne si uvedomujete tú lásku. Je to len márnotratnosť ľudí, ale samozrejme je to tiež pekné, ale nie vždy reálne :-)

Dúfam, že sa Tag páčil a že som nevydesila nikoho. 
xoxo CaraMARYl

Komentáre

Obľúbené príspevky