Goodbye 2013

Za pár dní je tu rok 2014 a ja som sa ešte poriadne nespamätala s toho čo sa udialo tento rok a preto sa cítim trochu neisto.Vydesená. Poznáte to nie? Ked si uvedomujete čo všetko ste mali na pláne, čo ste chceli dokázať alebo vidieť, poznať či milovať. A preto tu je vždy dalšia šanca spravme s toho rok 2014. Kde si budeme môcť zase želať lásku, prechod do dalšieho ročníka, schudnúť alebo nájsť samého seba. Áno samého seba, pretože JA tiež patrím medzi tých nerozhodných, stratených, ktorý nevedia kam patria. JA neviem kam patrím celý tento rok som prechádzala zmenami.Rôznymi.Farba vlasov, štýl písma či štýl obliekania.
Rok 2013 bol pre mňa namáhavý a vyčerpávajúci, no za to som sa aj veľa dozvedela. Zmúdrela, povedzme že opeknela :D no hlavne zase o kúsok dospela.
Lúčim sa s týmto rokom, s rokom 2013, ktorý mi aj veľa vzal aj dal.
A čo další? 2014? Hmm, možno sa konečne dozviem kam patrím, možno aj zmaturujem (Pane Bože nech zmaturujem!) :D , ale viem určite, že chcem byť motýľ a rozvíjať sa dalej.
Moja budúcnosť je na vysokej škole a budem za to bojovať, aby ten další rok prekonal tento, aby nikoho z nás nepostihlo neštastie. Kiežby i ten svetový mier.
Možno, že ste si s tohto niečo vzali možno nie, no aj tak si myslím , že hovorím za viacerých z Vás.


Komentáre

Obľúbené príspevky