Weird TAG

Dnes sa mi moc nechce rozpisovať, kedže som príšerne unavená. Tak hádam tento TAG aspoň trochu pobaví.
1. Spíš s otvorenými alebo zatvorenými dverami ? Jednoznačne musia byť zatvorené inak nezaspím, ak sú otvorené stále mám pocit, že tam niekto stojí a to je dosť creepy :D
2. Bereš si domov šampony a kondicionéry z hotelov ? Nie nemám potrebu zobrať si.
3. Spíš so zatiahnutými závesmi na oknách ? Večer pravidelne zastieram závesy, mám rada súkromie.
4. Ukradla si niekedy dopravnú značku ? Načo? :D
5. Používaš post-it nálepky ? Najprv by som musela vedieť čo to je :D
6. Vystrihuješ si kupony bez toho aby si ich použila ? Bohužiaľ áno.
7. Bolo by ti milšie kebyže ta napadne medveď alebo roj včiel ? Morbídne , no ale dobre. Ja sa smrteľne bojím včiel takže radšej medved :D
8. Máš pehy ? U mňa v rodine sú s mamininej strany všetci pehaví poväčšine.Mama a sestra sú obe ryšavé a pehavé. Ale ja som akurát blondína takže do puberty som pehy nemala. Odpoved- pár by sme ich našli .
9. Usmievaš sa vždy na fotkách ? Musím inak vypadám ako hľadaná osoba :D Ale ked sa usmievam môj nos vyzerá ako od bosorky :D
10. Čo ta najviac u ludí rozčuluje ? že im dlho trvá kým sa dostanú k pointe, ale to aj mne :D
11. Počítaš niekedy kroky pri chôdzi ? Hej :D
12. Už si niekedy stanovala ? Ked som bola malá v obývačke :D
13. Kedy si naposledy stanovala ? Asi ked som mala 6?
14. Tancuješ niekedy aj bez hudby ? Hej v kuse aj pri chôdzi :D A najmä ked mi treba na WC :D
15. Kúšeš ceruzky a perá ? Nie a neznášam ked to niekto robí môjmu peru :D
16. S kolkými ludmi si strávila tento týždeň ? Iba s maminou a sestrou
17. Akú velkú máš postel ? Delím sa o dvojposteľ s mojou sestrou, takže nič moc :D
18. Aká je tvoja pesnička týždňa ? Beyoncé - XO , pre mňa Best singer
19. Prekáža ti keď chalani nosia rúžovú ? Podľa toho či v nej vyzerá dobre.
20. Dívaš sa na kreslené filmy ? Navždy. A myslím si, že to je niekedy poučné aj pre dospelých.
21. Aký je tvoj najoblúbenejší film ? Forest Gump. Vždy ma rozplače.
22. Kam by si zahrabala poklad kebyže nejaký máš ? Určite by som ho schovala pod posteľ pod parkety.
23. Čo piješ k večeri ? Hruškovo-karamelový čaj, ktorý je na toto počasie doslova geniálny. Samozrejme s medom.
24. Do čoho si namáčaš kuracie nugety ? Ja ich jem len tak :D
25. Tvoje oblúbené jedlo ? Neviem či také mám ale určite kuracie mäso s nejakou tou dobrou omáčkou a zemiakmi na hocijaký spôsob.
26. Aké filmy môžeš pozerať stále dokola a stále ta bavia ? Najviac komédie alebo romantické komédie ma bavia stále dookola a animáky.
27.  Koho si naposledy pobozkala ? Asi som naposledy dala pusu mojej maminke na dobrú noc :)
28. Bola si skoutka ? Nie , ale chcela som byť.
29. Nechala by si sa odfotiť nahá do časopisu ? No neviem to by záviselo od okolností :D
30. Kedy si naposledy napísala niekomu dopis na papier ? Ani si nepamätám.
31. Vieš vymeniť olej do auta ? Nie, ale viem vyrátať prevodový a motorový olej za rok :D
32. Už si niekedy dostala pokutu za rýchlu jazdu ? V GTA pokuty nedávajú , takže nie :D
33. Aký je tvoj oblúbený sendvič ? Kurací.
34. Čo je najlepšie jedlo na raňajky ? Na raňajky milujem ovsenú kašu s medom, ale ked nemám práve na to chuť tak milujem čerstvý chlebík s džemom. Vtedy zjem aj 2 krajce :D
35. O kolkej bežne chodievaš spať ?  Najneskôr o 22.00 ked je škola, ale to len ked viem že idem na druhú hodinu :D Ja musím spať aspoň 8 hodín inak som mŕtva.
36. Si lenivá ? Strašne moc, ale viem sa premôcť a začať pracovať :D
37. Za čo si sa ako diéta prezliekala na karneval ? Muchotrávka, princezná, šašo, hipisáčka a to je asi všetko čo si pamätám. :D
38. Aké je tvoje znamenie v čínskom horoskope ? Haf haf :D pes :)
39. Koľko vieš jazykov ?  Môj rodný, nemecký, anglický a učím sa taliančinu a ruštinu.
40. Kupuješ si nejaké časopisy ? Emma jedine :D
41.  Maš radšej Lego alebo Pexeso ? Oboje ale v Pexese som Gueen :D
42. Si tvrdohlavá ? Hrozne moc kým sa sama nepopálim nepočúvam ani vlastnú mamu :D
43. Kto je lepší ? Lucie Bíla alebo Gabriela Gunčíková ? Lucie Bíla
44. Pozerala si sa niekedy na mydlovú operu ? Nie telenovely neznášam :D
45. Máš strach z výšok ? Neviem ešte som nezistila :D
46. Spievaš si v aute ? Hanbím sa. Spievam falošne :D
47. Spievaš si v sprche ? Hej vtedy to ubehne rýchlo a je to zábava :D
48. Tancuješ v aute ? Nie.
49. Už si niekedy použila strelnú zbraň ? Nie , ale držala som ju v ruke ked som mala asi 7? :D
50. Kedy si si naposledy nechala robiť portrét fotografom ? Pred mesiacom na oznamká.
51. Myslíš, že sú muzikály gíčovité ? Aj áno, ale milujem ten čo teraz bol na Disney channel s tými surfistami :D
52. Sú pre teba Vianoce  stres ? Presne na Vianoce som vystresovaná :D
53. Už si niekedy jedla pirôžky ?  Áno a milujem tie s mäsovou náplňou :D

54. Aký je tvoj oblúbený ovocný koláč ? Slivkový alebo jablkový.
55. Čím si chcela byť ako malá ? Módnou návrharkou mala som aj vlastný zošit dokonca dva kde som si kreslila šaty a tak :) Teraz ho má moja sestra :D
56. Veríš na duchov ? Iste mohla by som písať o tom čo všetko som zažila.
57. Už si niekedy mala pocit deja vu ? Ja? Stále niekedy mám pocit, že deň mi bez toho ani nezačne :D
58. Berieš denne vitamíny ? Áno beriem zinok na vlasy a nechty. A teraz som si dala prestávku od horčíku.
59. Nosíš doma papuče ? Teraz mám jedny obuté :D A hej iba ked mi je zima.
60. Nosíš župan ? Nie mne to dosť prekáža :D
61. V čom spíš ? V zime v bud v mojich pyžamových flanelových nohaviciach alebo v leginách a v tričku. No a v lete zase bud v šortkách a tielku.
62. Prvý koncert ? Elán
63. Tesco, Kaufland alebo Billa ? V každom nájdem vždy len niečo čo potrebujem a v tom dalšom to nemajú takže sa dopĺňajú :D
64. Nike alebo Adidas ? Nike
65. Normálne zemiaky alebo zemiakové hranolky ? Normálne radšej ale ako som už spomínala zjem ich v akejkoľvek podobe :D
66. Burské oriešky alebo slnečnicové semienka ? Ani jedno.
67. Už si niečo počula o skupine Tres bien ? A to je čo? :D
68.  Chodila si niekedy na hodiny tanca ?  Áno.
69. Aké povolanie by mal mať tvoj budúci partner ? Hlavne nech ma vie zabezpečiť je mi jedno čo bude nech aj mafián :D
70. Vieš zrolovať jazyk ? Áno a toto sú divné otázky :D
71. Už si niekedy vyhrala v sútaži slabikovania ? Nie,ale mám na to.
72. Už si niekedy plakala radosťou ? Áno, vždy ked skončí hodina slovenčiny :D
73. Už si mala niekedy gramofonove platne ? Moja krstná počúvala Žbirku a Gombitovú, tak som počúvala s ňou.
74. Máš gramofon? Už nie , ale chcela by som.
75. Zapaluješ pravidelne kadidlo ? Môj obľúbený vosk on Yankee candle višňa 
76. Už si bola niekedy zamilovaná ? Áno.
77. Koho koncert by si rada videla ? Beyonce a Lana Del Rey.
78. Na akom koncerte si bola naposledy ? Elán  :D Nie žeby som ich mala v láske, ale bola to skôr skupinová záležitosť :D
79. Studený alebo horúci čaj ? V lete studený a v zime horúci :D
80. Čaj alebo káva ? Čaj jednoznačne , pretože káva mi nechutí je nezdravá, dehydruje a je to urýchluje stárnutie.

81. Gumoví medvedíkovia alebo čokoláda ? Čokoláda, kedže viem s čoho sú gumoví medvedíci. :O
82. Vieš dobre plavať ? Nie neviem plávať vôbec. Hej viem je to trápne, ale bojím sa vody.
83. Vieš zadržať dych aj bez zapchania nosa ? Samozrejme
84. Si trpezlivá ? Ako kedy :D
85. DJ alebo skupina na svadbe ? DJ ale kvalitný.
86. Už si niekedy niečo vyhrala ? Áno.
87. Už si niekedy bola v nemocnici s vážnym stavom ? Môj najvážnejší stav bol jačmeň, ktorý mi dosť dlho strpčoval život a šla som pod rizikom, že sa už nezobudím lebo som šla chorá inak by som mala odklad aj rok. S 15 minútovej operácie sa stala 5 hodinová. A potom mesiac s takým monoklom, že som sa hanbila aj výjsť von.
88. Máš radšej čierne alebo zelené olivy ? Ani jedny, ale ked už tak zelené.
89. Vieš pliesť alebo háčkovať ? Nie chcela som sa to naučiť, ale mamina nemá na mňa trpezlivosť. "Ja som sa to naučila sama! Tak sa uč aj ty!" 
90. Ideálne miesto na krb ? Obývačka ale videla som už aj v kúpeľni :D
91. Chceš sa vidať ? Samozrejme ja som materinsky typ :)
92. Ak si v manželstve tak ako dlho ? Nie som preboha nestrašte! :D
93. Do koho si bola na základnej škole zamilovaná ? Jonas Brothers a Zac Efron. Teraz sa tomu smejem.
94. Vnucuješ si niekedy veci krikom alebo plačom ? Nie nikdy, iba ked chcem aby sestra niečo ihned urobila :D
95. Máš deti ? Nie
96. Chceš deti ? Áno
97. Tvoja oblúbená farba ? Biela.
98. Chýba ti práve niekto ? Hrozne moc.
99. Niečo čo sa ti stalo v škole ? Šikana.
100. Čo je podla teba v živote prvoradé ? Zdravie a rodina!


Komentáre

Obľúbené príspevky