New In: BOOKS


Čítate radi? Ja áno, ale nemala som teraz toľko času na čítanie. Teraz si to statočne vynahradzujem. Ešte som dostala krásny darček od mojej profesorky anglického jazyka, ktorý ma neskutočne dojal. Prvé dve knihy sú v angličtine a potom Malý princ! Ah, no proste sa hrozne teším.
Ďaľšie 3 knihy som si včera bola kúpiť, kedže ako som hovorila, teraz chcem znova veľa čítať. A vo štvrtok som sa zobudila z veľkou túžbou nakupovať, takže som sa veľmi krotila :D
Čítate radi? Aké žánre čítate VY? Čo by ste radi videli na mojom blogu?
↓↓↓


Darček on najlepšej profesorky na svete :)
Ďaľšie knižky, to som si už sama kúpila

Komentáre

  1. Malý princ je podle mě jedna z knih kterou by si měl každý (!) alespoň jednou za život přečíst. Je v ní víc než pravda..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky