Windy Day

Ja viem, mám problém z pózovaním. Vlasy som mala rozlietane a každý na nás zazeral :D Takže aj preto na poslednej fotke vyzerám trošku urazene, pretože sestra si myslela, že pod tým stromom je to geniálne a musíme to zdokumentovať.

K môjmu stavu Vám môžem len povedať, že mi už slovenčina ide hore krkom a gramatiku viem horšie ako predtým, pretože ma to proste mýli. Dnes sa ešte ide poriadne učiť literatúru, ale od zajtra už začínam odborné predmety. Ešte som sa rozhodla, že anglický jazyk nechám na nedeľu a pondelok.

Včera som bola popozerať second handy a našla som pár pekných vecí, s ktorými sa dá pracovať. Takže som rada, kedže som skoro nič neminula.

P.S. Chcela by som urobiť GIVEAWAY, ale musí Vás tu byť 20. Takže sa teším! A dnes je vážne teplo tak si to užite!
dávala som si prestávku od učenia
len aby ste boli v obraze koľko mám približne učenia 
Aké by ste chceli príspevky?
↓↓↓

Komentáre

  1. pekne fotky :) a zdá sa mi že chodíme do rovnakej knižnice :D teda aj u mna v knižnici tak označuju knihy a veľa šťastia na maturite

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky