Fruit,Fruit,Fruit .

Neviem ako Vy, ale ja si rada doprajem trochu prírodného cukru počas leta. Je ho nehorázne veľa a je určite zdravšie ako čokoláda a ostatné dobroty, ktoré ma aktuálne absolútne nelákajú. Čo je svojim spôsobom skvelá vec a som veľmi natešená, ale kebyže ma poznáte, tak viete, že ja nikdy neodolám sladkému.


Milujem sladké na raňajky, ale neberte to tak, že ráno do seba hodím čokoládu obalenú v mede. Skôr mám na mysli sladké pečivo, alebo chlebík s džemom, nutellou a tak :) Alebo po každom obede nejaký dobrý kexík, čiže k článku. Proste ja nemôžem žiť bez sladkého je to zlé :D

Takže som si dala predsavzatie, že budem jesť veeeľa ovocia a aspoň raz denne niečo zdravého zobnem. Oznamujem, že to vôbec nie je ľahké a ani sranda, ale ja snažím. Som na seba pyšná, pretože doteraz som ovocie príliš nejedla a viem , že nie som sama. Ale robím to pre svoje telo a cítim sa aj lepšie :)
Verím, že som Vás neuspala a že som Vám aj vnukla istú ideu a tiež sa pokúsite urobiť niečo dobré pre svoje telo.
P.S. oprášila som stacionárny bicykel a vo štvrtok som zo srandy skúsila, že dám si 30 minút na bicykli. Dámy oznamujem, že som vydržala neustále šlapať iba 7 minút!!! Takže o dôvod viac niečo začať robiť :)
Outfit inspiration for the weekend :)
Prajem príjemný zvyšok dňa :)

Komentáre

Obľúbené príspevky