All of me.

Dnes mám takú blbú náladu a neviem či to je počasím alebo som len veľmi unavená. Som trošku smutná, ale to vždy vyrieši pustení youtube, pekne na slúchadlá poriadne nahlas a písať Vám, mojim karamelkám, ktoré sem-tam zablúdia na môj blog.

Dúfam, že vás moje výlevy neunavujú. Dnes som musela ísť k lekárke a po ceste som stihla zmoknúť, takže na fotkách mám vlasy do slova ako slamu, ale ak ste si všimli nie je to moc vidno mám prefarbené vlásky trošku a vyzerá to trochu ryšavo-blond, takže som vkuse pred zrkadlom a teším, teším. Aspoň nejaká tá radosť a ešte nový náhrdelník , ktorý nosím vkuse a mám ho len dva dni. Celá ja čo dodať...
Premýšľam sa toto leto vôbec prepracujem k vode a trošku chytím farbu, ale zdá sa pri tomto počasí, že nech si pekne snívam, lebo z toho nič nebude. Mamina dobre vravela, že ked bolo skoro teplo tak leto bude studené. Dnes mi to pripomína skôr začínajúcu jeseň, možno budeme v septembri sneh. Dúfam, že nie! Nepredbiehajme :DDD Možno ešte využijem tie plavky čo som si teraz kúpila.
Chcete článok NEW IN?

Komentáre

  1. Tiež som si nafarbila vlasy a mám rada ten pocit keď sa na seba pozriem v zrkadle a vidím tú farbu :) Tie vlasy ti idú :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne hlavne ked to výjde podla tvojicuh predstav :D Ďakujem

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky