Loco for Coco

Ako som sľúbila je tu daľšia s mojich amatérskych recenzií  a dnes to bude kokosový olej, ktorý je naozaj na všetko. Milujem tento kokosový olej, pretože nenormálne dobre hydratuje a môžem to povedať, potvrdiť, odprisahať a ešte neviem čo a dôvod, prečo si toto smiem dovoliť napísať je ten, že mám veľmi suchú pokožku a robím čo môžem aby počas leta bola chránená.

A kedže ja som taká DM tetka :D rozhodla som sa ho vyskúšať. 

Cena je podľa mňa vyhovujúca, kedže je to olej a hydratuje vááážne do hĺbky, čiže sa ho tak skoro nezbavím, čo je jednoznačne plus.

Taktiež je to na všetko, pečenie, varenie, na telo-pleť, masáže a ešte je to BIO. No, neber to! A ešte som chcela ak niekto navštevujete solárko a používate tie ich krémy, ktoré niektoré solária ponúkajú na lepšie opálenie, skúste radšej kokosový olej ako to urobila moja mamina a určite neoľutujete a chytá ešte silnejšie. Aktuálne hovorím z vlastnej skúsenosti...dnes som bola osobne odskúšať a nikdy ma ešte takto nechytilo ako práve dnes a upozorňujem som svetlejšej pokožky, mám znamienka a citlivú pleť a absolútne nemôžem povedať nič zlé. 
Pre toto som taká loco ;D
 Mary u

Komentáre

  1. Všude na něj čtu samé chvály a vždycky, když jdu do DM, tak se na něj zapomenu podívat..

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nabudúce nezabudni a skús ho ;) Určite nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  2. ja mam nejaky z lidla ale tento vyzerá tiež dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z LIDLA? to som si tam nikdy nevšimla :) určite skús a ešte ktomu aj na vlasy som počula že si ho baby dávajú

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky