July Favorites


Drugstore stuffs
Pokiaľ ide o drogériu sú to tieto veci a určite CC Cream od Mixa je na prvom mieste!
Food
Tento mesiac som si na raňajky neodpustila melón a to hocakého druhu.
Accessories
Táto kabelka je obľúbenec pre Júl, najprv som ju miľovala však preto som ju aj kúpila, ale potom mi vadila  a teraz sme najlepšie kamarátky! :D

Pics
Môj motivačný obrázok
Songs
Aký sú Vaši obľúbenci?

Komentáre

  1. ten melon je taký zelený že vyzera až umelo :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ze to je kniha ten melon :))))

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jaj akože obľúbená? :D No môžme to tak brať

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky