SARAH SANDERSON HALLOWEEN MAKE UP

Ahooojte!
Áno presne tak dnes daľší "inšpirujúci" make up. Hocus Pocus som ako malá hltala plnými dúškami a Sarah bola pre mňa proste best. Takže som si nemohla odpustiť skúsiť napodobniť jej make up. Trošku ma aj mrzelo, že som si nenechala tú moju platinovú blond, lebo sa mi mohla hodiť no čo už.

 Verím, že som aspoň trošku inšpirovala aj ked nie som v maľovaní profesionálka zistila som, že "zmachliť" sa viem lepšie ako len namaľovať :D
Plánujete aj nejaký halloweenský výjazd? Samozrejme nerátam dušičky sami o sebe, no nedá mi to neužiť si zahrať sa na niekoho iného a o tom je make up. Byť niekto iný.

Komentáre

  1. Vôbec som ťa nespoznala! :O skvelé a hlavne inšpiratívne ☺ Zároveň ťa chcem pozvať na moju Giveaway ☺ leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzasny! Moc se ti to povedlo:))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky