From the WEEK

Najmä, že som povedala, že už nebude toľko fotiek, ale tento týždeň sa toho udialo... V stredu som bola na konferencii Zväzu logistiky a zasielateľstva SR v Čilistove, kde som vyhrala 1. miesto za môj maturitný projekt. Strašne moc som sa tešila a ešte stále aj teším, ale trápil ma ten členok vdaka ktorému som nevedela čo na seba kedže ledva niečo obujem. Nevadí prežila som.

mňamka!
Fotky s Čilistova
aaa to som jaa
Deň po tom
 Ako vidíte som vo vianočnej nálade, ale ked som včera vošla do Centrálu v BA skoro ma položilo. Ozaj krásna výzdoba, ale zároveň prehnaná s tých svetielok niekto môže dostať epileptický záchvat.
Ak ste sa dočítali alebo dotočili až sem tak hurá Vám, že sa aj niekomu chce. Hej znova som menila vzhľad. Aké príspevky by ste chceli s prichádzajúcimi sviatkami, kedže ja som zvažovala aj Vlogmas.
♥♥♥

Komentáre

Obľúbené príspevky