October Favorites

A začal nám daľší mesiac! Ako to len beží a ja si len uvedomujem ako blízko k 20.narodeninám, až ma to desí. Zároveň v práci zmeny ja tak strašne nemusím zmeny, vždy som vstrese a je mi z nich zle...
No k článku ako vždy víťazi čo si získali moje srdce,ale najmä moje telo :D Čo je blbé, ale pravdivé! 
Kozmetika
Táto maska je zázrak, ktorý môžem kvôli suchej pokožke len raz za týždeň, ale aj tak! Úžas. Syoss je moja srdcovka ako každý mesiac, ja len striedam fľašky podľa potreby alebo kam oči prv pozrú.

Outfit
Milé odomňa, že až teraz, ale vy ho ešte uvidíte, len kvôli halloween príspevkám nebolo času pridávať aj tie normálne. Inak bol to halloweensky outfit pre mňa. Ale to už o inom.
TV SHOW
Asi netreba komentovať ☺
Others
No ako inak sa raz mesačne zídeme s Veronikou z čoho sa teším jak malá. A už ju len otravujem znova kedy o mesiac. No o to viac si cením čas s ňou kedže každá máme svoje povinnosti. 
Sme testovali nový mobil :D To je radosti so mnou...
Ako vnímate začiatok daľšieho mesiaca? A čo ste postíhali behom októbra?  

Komentáre

Obľúbené príspevky