The Red Dress

Ak sledujete príspevky typu New In, tak tieto šaty spoznávate. Ulovila som ich v sekáči a hned sme si padli do oka. Boli v stave ako nové, dokonca z H&M s tým, že som vedome prehliadla číslo L. Kedže čo sa týka vecí čo sa mi páčia nesledujem číslo, teda pokiaľ to nie je menšie to ťažko budem prehliadať...
Taktiež som včera,konečne bol piatok, zavítala na obchodnej, kde som si znova ulovila pár vecí už mojej veľkosti :D A asi kedže začínajú jesenné výpredaje z čoho som bez seba! Tam skončím tento týždeň znova. Tiež rozmýšľam, že si nechám narásť dlhšie nechty, ale ozaj len trochu pretože ma znervózňuje ako sa vždy oškrú tak rýchlo. A zároveň som si aj pretriedila laky a pripravila si niektoré konkrétne na jeseň/zima.
Aké druhy príspevkov by ste chceli vidieť na blogu?
 Užite si vííííkend! ♥

Komentáre

Obľúbené príspevky