From the WEEK!

Kedže z nadšenia z nového mobilu som bola posadnutá instagramom ( ak ma sledujete, mrzí ma to). Jediné z tohto týždňa som vyťažila fotky s Instagramu. Aké prekvapenie, kto by to povedal... kedže som, ale polovicu môjho limitu na internete prečerpala už sa krotím, kým nenájdem voľnú wifi. :D

Samozrejme mi určite napíšte do komentára čo by som si mala stiahnuť, mám len základ Instagram, Twitter, FB a Snapchat.
Nieslo sa to v štýle selfie sem, selfie tam / A jedná ranná  
Raňajkyy/moja maminkaaa/čakanie na maminu/výhľad s Asylum
Mimo Insta
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ked zistíte, že nefotíte seba, ale chladničku / moja milovaná kolegyňa / a znázornenie ako vyzerá šialenec, ozaj som sa tešila...veľa mi na to netreba :D
Aký bol Váš týždeň? 
♥♥♥

Komentáre

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky