New Year Goals


A je to tu, no a kedy som sa k tomu dokopala?  Je 16.57 hod. , ked píšem tento článok a ozaj neviem čo napísať okrem toho , že ozaj dakujem za tento blog a že ma to ešte stále baví. A verím, že nikdy neprestane. 
Bol to ťažký rok, ked sa pozriem späť vidím ako som dospela a ako som sa zmenila! Tento rok som sa ozaj hľadala ked vezmeme do úvahy ako často som experimentovala s vlasmi, ale aj štýlmi. Tento rok ma taktiež dokopal a dosť potrápil, no hlavne som šťastne zmaturovala čo ma neskutočne teší a hreje pri srdci, kedže môj maturitný projekt vyhral 1.miesto a to je pre mňa veľká radosť.

Taktiež som na blogu organizovala až 2 Giveaways, čistila som si šatník, vyvrtla si členok, veľa nakupovala, veľa nového jedla , videla sa znova s Veronikou , čítala som knihy, piekla aj pripiekla. 

No, ale kedže ja niesom veľmi na predsavzatia radšej si určujem nejaké tie ciele.

♥ skúsim aspoň mesiac vegetariánsku kuchyňu a dúfam, že pri tom aj docielim zúženie v páse, kedže to je veľký cieľ
♥ budem aktívnejšia na blogu
♥ na rok 2015 je mojim cieľom taktiež starať sa o vlasy, nefarbiť a nestrihať....nenene...
♥ a najväčším cieľom na rok 2015 je byť šťastná, lebo všetci sme tvorcami svojho šťastia a najmä zdravá a to isté prajem aj Vám ☺
Prajem šťastný nový rok 2015!!!
♥♥♥
Víťazka Giveaway! :)

Komentáre

Obľúbené príspevky