January Favourites

Dnes daľší príspevok,konečne. Veľmi ma mrzí, že to tu zanedbávam až tak viditeľne, ale neviem sa po dlhom čase bez spánku odlepiť s postele. Včera som bola v práci až 8 hodín, takže sobotu som prakticky nemala zato dúfam, že vy ste si ju dobre užili aj za mňa. Dnešok strávim pozeraním seriálov a jedením...možno moje svedomie na mňa dajako zapôsobí a aj si zacvičím. Dobré znamenie je, že som neostala v pyžame.
Takže k príspevku.
Nie je toho ani veľa, ale ani málo. 
Pokiaľ ide o kozmetiku a ja ako veľký spotrebiteľ balzámov na pery predstavujem další balzám na pery a moju novú obsession kedže melón je pre mňa ako droga....
Ďalej známy krém na tvár čo ste tu už aaale videli, no stále ma nesklamal. Je to Dermacol Perfect base cream
Others
Darček od kolegyni z práce, nádherný zápisníček. Je to veľmi pekný a roztomilý zápisník s pandami, kedže som v tíme najmladšia som také bábätko :D

No a moja závislosť na čajoch prekoná aj melóny, kým to teda nieje melónový čaj čo už aj k tomu príde! Je tu môj obľúbený zimný čaj Magic moments, ktorý u nás vydrží maximálne 3 dni, ale aj úžasný čaj, ktorý som kúpila zo zvedavosti a je ružový no... a nakoniec je to najúžasnejší čaj ever! Ešte aj v práci, ked ho len tak niekomu dám  tak si ho chvália. Ak ho poznáte tak asi viete o čom tu píšem, ale ak nie šup do Lidla ho kúpiť ak máte teda radi čaje a najmä ovocné :)
 Music
Kedže som normálna ľudská bytosť, ktorá odbúrava stres hudbou, tak uje samozrejmé, že vám ju sem aj šupnem.
 ♥♥♥
xoxo Mary

Komentáre

Obľúbené príspevky