New IN

 Po dlhom čase sa mi podarilo maminu vytiahnuť von a nepodarilo sa nám dostať do Avionu, takže sme sa uspokojili aj s Polusom a ja som zase bola vo svojom živly čo uvidíte čoskoro v novom Haul videu :) Taktiež ako vidíte bude dosť recenzii a som nadšená s laku od Sally Hansen! Našla som nádhernú fialovú na leto ...perfection. Tí čo ma poznáte sa asi aj divíte prečo som kúpila šampón (kedže ja šampóny nemením), ale to zistíte už zajtra v novom poste.
Nezabudnite sa zapojiť do Giveaway!



Veľmi sa teším na modrý lak od Essence.

Komentáre

  1. Tato řada od Garnier je velmi dobrá. :-) Měla jsem možnost vyzkoušet a byla jsem spokojená. Fialkový lak na nehty vypadá úžasně. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem tiež som mala tú možnosť a prekvapilo ma, že to je Garnier..od nich som ešte nič neskúsila

      Odstrániť
  2. lak od sally je úplne úžasný !!! :) mám ho tiež a milujem tú farbu úplne vhodná na leto k opálenému telu :) a ja šampóny na vlasy mením stále po dopoužívaní balenia, kedže moje vlasy si veľmi rýchlo zvyknú na jeden druh šampónu a potom nemá žiaden účinok, ale rada sa vraciam k rovnakým značkám :) tento od garnier som ešte nemala ale mám v zásobe tú ružovú sadu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechcem ťa odrádzať, ale niesom spokojná s tým šampónom

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky