Retro Beach Inspired OUTFIT!

 Zdravím čitateľky! 
Ak ma sledujete na snapchate, viete, že sa mi naskytla možnosť urobiť recenziu na knihu od Zoe Sugg-Láska blogerská.Síce som sa tešila na anglickú verziu som rada,že je po slovensky,pretože v posledom čase som prílš vyžmýkaná na čítanie po anglicky a taktiež! Som k nej dostala aj knihu od Alfieho (jej priateľa) The pointless book.
Preto som uvažovala nad Giveaway vo veľmi krátkom čase.

No, ale dosť o tom čo len bude a sústredme sa na outfit,ktorý som si pre Vás pripravila a to presne po dlhom čase niečo, čo som robila ešte ked som na blogu začínala! Inspired Outfit.
Je leto a crop top je na to ako stvorený a kedže ja sa vždy tak tématicky ľúbim obliecť do práce je tu niečo crop a retro. Samozrejme,že ja musím mať pásikavý crop top a aby to nevyzeralo s tými vysokými šortkami v páse nevypadalo obyčajne vyčarila som si retro účes a doplnila som ho mašličkovou gumičkou do vlasov. Čo ma tiež jednoznačne inšpirovalo k vlasom bolo,že som deň predtým pozerala The Age of Adaline (odporúčam).
Croptop/Calliope,Shorts/DIY,Backpack/no idea

 Jedna pre potešenie...
 A čo Vy a Crop topy? Máte nejaký v šatníku alebo sa chystáte na nejaké pre toto leto?

Komentáre

  1. Crop topy jsou super, moc se mi líbí, ale žádný v šatníku nemám. Možná si nějaký pořídím. Těším se na recenzi knihy Láska blogerská, může to být fajn kniha. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky