Sassy Prisoner

Ahojte!
Dnes Vám píšem príspevok za bojových podmienok a teda počas prestávky v práci. Neviem ako sa cítite Vy, ale mňa posledné 2 dni neprestajne bolí hlava a je to neznesiteľné, nezaberá mi už žiaden liek na bolesť a včera som na Teambuildingu nemohla ani pripíjať alkoholom, kedže som mala v sebe min. 3 ibuprofeny. Vieš, že pravdepodobne je to pre Vás nepodstatná infoška, ale mňa by zaujímalo či je tu niekto koho tiež tak veľmi bolí hlava ako mňa. Myslím si, že to mám z počasia, ale možno aj z klimatizácie v práci, ktorá mojej skolióze veľmi nepomáha ak mám pravdu povedať a dokonca ma môže aj seknúť čo by som nerada....masáž by sa ale zišla.

K outfitu.
Som veľmi rada, že je konečne zase šanca fotiť ich aj po práci a je vonku svetlo, teda aspoň dostatočné na moje fotky na videá už nie...
Tieto šaty ste mohli vidieť v poslednom favourites videu, kedže sú moje obľúbené a nosím ich veeľmi často. Nikdy by som si nemyslela, že tento strih mi pristane, ale ako sa hovorí nikdy nehovor nikdy. Je to taký môj Go To Look a najmä takto nosím teraz v tom nenormálnon teple vlasy...pripravte sa na videjko o jednoduchých účesoch pre krátke vlasy :)

 A ako som samozrejme sľúbila aj nevydarené zábery...Betka vie kedy fotiť :D

Whats up B*tches

Pokus o pózu?? Netuším :D
Počúvala som klaviristku...

Komentáre

  1. Outfit je moc pěkný a líbí se mi, když se zveřejní i ty nepovedené fotky. :-) Jinak přítele taky bolí hlava. Ale už docela dlouho. Měla by sis s tím zajít k doktorovi. I přítel byl, ale nic mu nezjistili, tak má migrénu. No, opravdu vám tyto stavy nezávidím.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No mne to prešlo do neznesitelnej migreny a už ma aj boli cely chrbat a krk,takže budem to musiet nejako riesit..

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky