Emergency

Dnes sa konečne trochu rozpršalo, ale zlý výber dňa,lebo som sa chcela ísť kupkať :D Včera som upravila a dala jedno video a dnes pracujem na úprave dalšieho, lebo som ich veľa točila,ale na úpravu som času nemala toľko.
Páči sa mi ako tieto fotky nafotila sestra, pretože to má taký akoby optický klam,že sa nakláňa stena za mnou. Síce som ju najprv za to zhúkala,ale nieje to zlé čo myslíte? :)
No rada by som sa s vami podelila o moje šťastie,ktoré ma sprevádza v týchto teplách a to je to,že som ešte neodpadla a pri tých všetkých prípadoch som vážne vdačná,že som nepribudla k nim aj ja.Pre niektorých vám to možno príde smiešne,ale ja a horúčavy nie sme v tomto prípade kamaráti a nízky tlak je najväčšia potvora. Čiže si predstavte,že stále mám v ruke 1/2 litra vody a modlím sa aby autobus mal aj otvorené okienko :D
BackPack-MaxiSkirt/Tezenis,CropTop/NewYorker,Sandals/F&F
 Ako prežívate tieto príšerné horúčavy?

Komentáre

Obľúbené príspevky