TomBoy Girl...

 Kebyže ešte stále študujem,tak toto by bol môj typický outfit do školy,ked po prebdenej noci v knihách neviem čo od dobroty a teda sa zahrám na chlapca...aby som sa samozrejme necítila ako totálny poloboh,nechám si rozpustené vlasy...
Áno ja viem som sexy. LOL.
No,ale aby som sa zase nevytrhla úplne z toho čo som naozaj písať chcela. Dnes som natočila jedno videjko,taktiež som spamovala na snapchate a prežívam svoj týždeň dovolenky v Matracovom kráľovstve,kde čuduj sa svet sa nič nedeje.A preto som bola vyštvaná von a musela som sa hned hodiť do fontány,pretože je teploooo aspoň mi vyšlo počasie a zajtra možno pôjdem prvý krát toto leto aj čuchnúť k vode. Wish me Luck!

Ako trávite takéto krásne počasie vy? Nezabudnite sa o to somnou podeliť ☺

Komentáre

Obľúbené príspevky