Worth It

 V poslednom čase som si obľúbila počúvanie hudby na Spotify,predtým som veľký fanúšik nebola,lebo nemám Wi-Fi a teda na mobile to nemalo význam,ale na kompe sestra Spotify využívala už nejaký ten čas a ja som sa začala zobúdzať s tým,že som si niečo na Spotify pustila a pobehovala som aspoň po byte ako šašo a povystierala kostičky :D
Taktiež som začala chodiť do posilovne a veľmi ma to baví čo ste si mohli všimnúť aj mojom Instagrame,pretože ked už tam idem tak aj fotka treba...no najmä bola som tam skoro 2 hodiny! A zobudila som sa s toľkou energiou a dobrým pocitom, že niečo pre svoje telo robím. Aby bolo jasné radšej cvičím doma s vlastnou váhou,ale na toto ma zlanáril môj kamarát,tak som sa rozhodla,že treba skúsiť. A tiež...samozrejme...som sa rozhodla,že prejdem na diétu a to nie ani diétu,ale skôr očistu a nebudem jesť nič s múkou...čiže koniec rožkom v mojom prípade smrť,lebo jogurt inak nezjem :D Uvidíme ako prežijem tento týždeň..

Komentáre

  1. Spotify som si taktiež v poslednej dobe obľúbila, aj keď len na pc :) Je to fajn pozadie pri písaní :)
    Inak tie šaty sú super ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej je to celkom dobrá appka a ked chceš len tak počúvať nejakú hudbu bez toho,aby si stále nemusela rozmýšlať čo pustiť na YT :D

      Odstrániť
    2. Presne tak! Aj mne to v tomto veľmi pomohlo :D Ja som si nevedela vybrať, takže to skončilo tak, že som pri pc nepočúvala nič ;) :( :D

      Odstrániť
  2. krásné šatičky, ta modrá ti moc sluší:)
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a to je overal,no vypadá ako šaty :D ♥

      Odstrániť
  3. nádherná kabelka :) odkiaľ je ? :) spotify používam aj ja a je to fakt super vec!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Kabelka je z Orsay,ale kúpila som si ju ešte pred maturitami :D

      Odstrániť
    2. vymením tvoje kabelky za moje vlasy! :D

      Odstrániť
  4. přesně takový boty mám x) jsou k těmhle outfitům dokonalý!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky