My EVIL me

 Ak ste si mysleli,že toto bude recenzia,outfit alebo nebodaj video :D Tak nie. Dnes si pekne hačneme a budeme debatiť ako strašne neposedná som v poslednom čase a kedže psychológovia niesu najlacnejší a ja mám "SHOES ISSUES" ej kej ej tam moja peňaženka zaplače budete pekne vy tou obeťou.
Ale nemusíme to zase brať príliš tragicky a možno sa v tomto článku nájdete tiež a môžme trpieť svoju vlastnú prítomnosť spolu...na diaľku... No prejdem k veci,samozrejme ako ste si mohli nevšimnúť ja bud nemám čas alebo sa mi nechce,ale že vážne nechce nič! A ak by ste ma poznali,ak, tak by ste vedeli,že ja niesom až tak lenivá.
 Ja rada robím,cvičím,čítam,tancujem,píšem,natáčam,JEM...atd. No aktuálne mi robí problém aj to čo ma baví a robím extrémne rada! A uvedomila som si,že niesom ok a zistila som čím to je!
No najprv ak máte tento istý problém ako ja či už len vstať-škola/robota-domov-internet/kniha a kaput,tak to máte týýýým,že vaše teloooo....↓↓↓

No proste mu chýba pohyb a ak niesom sama a tiež,toto sa tu nejako opakuje,a zvykli ste aj cvičiť a teraz po dlhooom čase chcete len spraviť 20 drepov,aby váš zadok ešte ako tak udržal tvar,tak ma chápete... Proste je to na úplnú ...!!! A môžme za to my,ale aj práca ako nebudme na seba taký hnusný, aj ja mám sedavú prácu,deti tiež len v škole sedia,teda teenageri :D A telo proste začne ochabovať a celulitida tiež neváha a hned sa usadí tam kde nemá. 
Ako dúfam,že toto nie su len moje problémy,ale žene to veľmi nepomôže z jej "nedostatkami",ktoré si každá proste musíme vymyslieť :D Ja osobne svoje telo milujem,ale tiež niesom spokojná z jednou časťou tela,ktorá teraz nejako enormne rastie a cítim sa ako v tretom mesiaci tehotenstva.
Takže áno môj problém je bruško a asi aj najťažšia partia tela,ked sa jedná o zhodenie pár kilečok alebo skôr pár pneumatičiek :D Tak som sa dnes rozhodla,že pôjdem cvičiť na taký menší 7 min. Workout a poviem vám myslela som si,že zomriem. "Sundali" ma prvé 3 cvičenia a bola som velice vyhajpovaná z toho,že niečo robím,že som z 13 spravila 10-11 nepamätám presne bolo to dávno :D
Pointa tohto článku je teda to,že lenivosť je príšerná sviňa a dokáže mám pekne zkomplikovať už beztak ťažkú existenciu... Teraz by som bola veľmi rada,ak ste sa sem dostali,aby ste napísali vašu partiu tela,ktorá vám robí šarapatu a či ste začali aj preto niečo robiť :)

Komentáre

Obľúbené príspevky