♥ Little Update ♥

Toto ako ja píšem články je síce na zaplakanie,ale neviem sa nič nájsť čas. Ja by som aj veľmi rada pridávala častejšie predsa len potrebujem sa tiež vykecať,ale dojdem domov hľadná ako Čenkovej deti,vykonám si základné potreby a padám spať...sem-tam sa mi podarí si aj pustiť hudbučku do ušiek,ale aj to už málokedy.
Čo ma vie už úplne nasrať je to skoré stmievanie a teda šanca si niečo natočiť je mizivá a ja zase skončím pri pozeraní jútub videí. Dnes sa ,ale prekonám a troška dokašlem video :D Budem točiť v kúpelni,lebo už nemám na to nervy a strašne mám chuť začať už robiť moje milované halloween videá. Asi prvý krát to budú make up videá,kedže minulý rok to boli iba príspevky a teraz to bude divokejšie...mehehe.
Ja viem ,ja viem. Ono to nie je pre každého,ale ja som strašne šťastná,pretože sa vyšantím ako malá :D A potrebujem sa s vami podeliť o svoje kreácie,pretože tých nápadov je proste nenormálne veľa a ja sa už ani vyjadrovať neviem.Vidno,že je piatok!
Chcela som sa aj ospravedlniť,že Giveaway som ešte neukončila spravím to zajtra a pravdepodobne sa bude štartovať už v októbri dalšia no to si ešte niesom úplne istá,kedže tu bola slabá účasť a chcem ju spraviť hned z dvoma víťazmi ☺
To je asi všetko na dnes,ale ak ste zvedavý ako dopadne dnešná kreácia môžete si pozrieť menší sneakpeek na mojom snapchate,som tam pod menom hollymarybower a kľudne si ma pridajte ☺ Veľmi rada si snapujem :DD

Komentáre

  1. Snapchat nemám, ale na tvé Halloweenské videa se těším. Líbí se mi takové bláznění s makeupem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ještě pěkná GA, kde se nemůžu zapojit, protože nemám účet na youtube, jinak bych byla taky mezi přihlášenými. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mohla si sa pokojne zapojiť a teda do najbližšej sa neboj zapojiť :) A k účtu na youtube, vieš sa prihlásiť cez google účet a teda si dať do odberov svojich obľúbených youtuberov. Ja si napríklad bez toho neviem predstaviť život :D

      Odstrániť
    2. No vidíš, to jsem ani nevěděla. Já své oblíbené youtubery nemám. Raději čtu blogy, ale když dá blogerka nějaké video, tak se ráda podívám. :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky