Sick day

 Ahojte!
Nestáva sa mi to často,že reálne ležím z notebookom v posteli,ale dnes to tak asi u mňa doma vyzerá. Zase mám jeden z tých svojich nespokojných dní,kedy mi všetko lezie na nervy ...aj na mne a štvem aj okolie.... Taktiež tá moja alergia na chlad mi strpčuje život,pretože zo všetkého čoho sa chytím mám blbý pocit a moje vlasy sa mi pri úprave zachytávajú o prsty a dlane,kedže sa mi z chladu šúpu...ja vem veľmi sexy....a ja tým,že sa o svoje ruky starám mám nervy,lebo odlakovač je nepriateľ na život a na smrť a krém zase ako dar pre moje ruky. ...i ked úplne nepomôže :/
Ak to poznáte tak viete o čom hovorím a ako to lezie na nervy...
Vy si ale užite posledný deň víkendu a nezabudnite sa zapojiť do GA!!!

Komentáre

  1. Ta čepice je skvělá. Já naštěstí takový problém nemám, ale i přesto si ruky mažu pravidelně každý večer. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) No ja to mám asi 3krát už? :/ A to ma hnevá,že sa o ruky dosť starám a teraz ma ešte aj znervózňuju :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky