70s in 2016

 Ahojte!
Dnes trošku iný príspevok a to niečoho čo ma veľmi baví. Je to prenesenie starej dobrej klasiky do 21.storočia a poprípade aj kombinácia rôznych prvkov ako môžete vidieť.
Nemusí to byť pre každého,ale ja som sa v ten moment cítila ako princezná :D Naozaj! V tom by som aj spať dokázala,až na to,že tie pančušky boli tak nafigu,že už ked som ich obliekala sa roztrhli...

Jacket/Stradivarius,Sweater/Terranova,Skirt/Terranova,Shoes/CCC,Tights/Gate

Komentáre

  1. Outfit good, ale ty vlásky to chtělo taky "vytunit" :-) Ten culík je moc slušňácky ulízlý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bundička je super, i ty puntíkové silonky. Možná ten svetřík bych volila v jiné barvě, ale důležitější je, že ses v tom cítila skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mne sa práveže veľmi páčila tá farebná kombinácia :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky