►She is still shining like lighting◄

 Niekedy vôbec nieje na škodu robiť si fotky ak ste šťastný a zachytiť ten moment spokojnosti.Nič nieje lepšie ešte,ked ho s niekym zdielate.
Preto sa sem tam hľadám vo fotkách a skúmam ten úsmev tú radosť a snažím sa ju vrátiť späť...Moje videá,moje diela,moje články.Ked sa na ne spätne pozriem,sledujem ich ako úplne cudzia osoba akoby som bola niekto úplne iný,niekto koho ani ja sama nespoznávam a nenávidím.
Nenávidím tú osobu čo musím sledovať posledné dni v zrkadle a strašne ma to bolí. Bolí ma to,pretože nikdy som si o sebe nemyslela,že som krásna,ale mala som sa rada aj taká aká som a zo svojich nedostatkov som sa vždy snažila vyťažiť maximum a spraviť z nich to najlepšie na mne,pretože ste to len Vy,ste originál a nikto okrem Vás to nemôže zmeniť.
Photo credits to: VeraParadis

Komentáre

Obľúbené príspevky