I feel like a dangerous woman.

 Myslíte si,že niekedy nám vesmír niečo naznačuje? Lebo priamo mi to asi nepovie,ale čo ak si to JA vysvetlím zle? Nie je to trochu nefér? Ked som naklonená k niečomu čo tak veľmi chcem tak to vidím všade a myslím si,že to tak aj vesmír chce,ale čo ak nie a čo ak urobím chybu.
Áno človek sa s chýb učí a ja s tým nemám problém,predsa len je to to čo mňa posunulo aj posúva dalej to,že sa všetko učím sama. Ale niekedy beriete riziko,kde "flegma" prístup nestačí ak všetky systémy zlyhajú a vy sa ocitnete v situácii,v ktorej spanikárite a utečiete do kúta. Vyjsť z kúta je,ale sem-tam veľmi ťažké...
A to sa tu ešte nerozprávame o tom,ked natrafíte na tú jedinú osobu,pri ktorej Vám ani všetci Svätý nepomôžu,pretože to ani nechcete. To je pocit,že?

Komentáre

Obľúbené príspevky