If you did not realized...

Ahojte!
Áno ja aj žijem,ale poznáte to,že by ste možno aj mali čo pridávať,ale Vám sa proste nechce nútiť do písania... Ja mám toho teraz veľa a trochu som sa vzdala vecí niektorých vecí a celé je toto pre mňa ťažké obdobie.. Ale treba sa postaviť a ísť dalej. Ja si najmä chcem užívať a aj si užívam toto krásne jarné počasie a aj to,že do práce ráno o 6tej chodím aj za svitania a nie po tme ako to bolo celú zimu.
Prečo sa,ale nelámem aj ked ma život udiera do chrbta? 
Nechodím do školy a v práci musím pôsobiť pokojne a to Vás veľa veciam naučí...Ja som si nikdy nemiešala školu/prácu zo súkromím,ale  vposlednej dobe som to nevedela rozlíšiť a stratila som na moment samú seba.
Asi som späť a úprimne ma zachránila aj zmena obdobia,pretože slnko na mňa veľmi silno vplýva a lepšie tieto skryté,možno aj temné,emócie viem ovládať a pôsobím šťastnejšie. Je to len sila zvyku alebo sebadeštrukcia? 
Toto mi,ale absolútne ako sebadeštrukcia nepríde,pretože ňou trpím a viem aká som vtedy... Vtedy nemám problém dojsť do práce nenamaľovaná a neučesaná.
Neviem či ste sa v mojich myšlienkach stratili,ale chcem aby ste vedeli,že už som v poriadku a toto obdobie je na istý čas za mnou ♥
Nedelné ránko s Betkou :)
Veronika šoféruje/Radosť z obalov/Snapchat chvíľky/Dni s Veronikou
Pracovná morálka nám nič nehovorí/Fotenie s Veronikou/Ja a Chloé/Iluzionistka Mary a jej makeup skilly :D
Ak máte SNAPCHAT tak si ma pridajte! ☺
hollymarybower

Komentáre

Obľúbené príspevky