Inspiration for the WEEK/MIXING STYLES!

 Áno miešanie vzorov už poznáme všetci veľmi dobre,ale ja sa rada hrám aj mixovaním štýlov.A kedže ja si aj rada poviem,že to je niečo čo som ešte nevidela a som rada,že to vyšlo z mojej hlavy,tak som sa rozhodla možno inšpirovať aj Vás! :)
Veľmi sa mi páči,že to celé vyšlo dievčensky a ležérne čo je väčšinou celá pointa môjho ranného šialenstva,ale príde mi to trochu ukradnuté z ulíc a zmiešané s menšími prvkami retro štýlu. A to je tiež niečo,čomu sa väčšinou ja ani len vyhnúť neviem,pretože vintage je moje :D
Pevne verím,že Vás toto inšpiruje k niečomu inému a aj vy si oživíte deň. Ja osobne tento kúsok dokopy celý ako je milujem! A cítila som sa v ňom ako vo vlastnej koži. Čo je asi to najdôležitejšie,ked v tom máte byť celý deň ♥
TOP/BERSHKA
SVETER/NEW YORKER
LEGÍNY/PRIMARK
TENISKY/PEPCO

Komentáre

Obľúbené príspevky