...give a little time to me, or burn this out...

Niekedy niečo chceme veľmi a myslíme si,že ked to tak veľmi chceme a ideme si za tým, tak sa to stane.Tak sa to podarí.
No niekedy nám život nám ukáže niečo čo sa nám páči a chceme,ale nieje to pre nás dobré.Lebo len tak si viem vysvetliť,prečo mi je niekedy niečo čo veľmi chcem odopreté... Možno,že to nedáva zmysel,ale osamelej a smutnej duši to zmysel dáva,teda ak mi už úplne nehrabe. Niekedy svoje myšlienky musím napísať,aby som si to vysvetlila,urovnala v hlave alebo to radšej úplne vyvrátila. Mení sa to tu celé na myšlienkove pochody Mary,ale mne sa to páči,pretože toto celé bolo založené najmä ako môj denník ako moja Narnia z reálneho sveta,kde môžem utiecť a vypustiť všetko čo v hlave nedáva zmysel.
A musím si to prečítať...Chápete ma? Tiež Vám to pomáha?
P.S. Nové video na mojom YT

Komentáre

Obľúbené príspevky