Brazílsky banánový koláč

Prajem pekný večer všetkým,
chcem sa s Vami podeliť o super receptík, ktorý som našla tu!
No upravila som si ho trochu podľa seba a aj podľa mojej chuti,ale je veľmi dobrý,rýchly a je to zdravšia alternatíva nehovoriac otom ,že mi rozvoňal celý byt tak trochu perníkovo :D
Určite skúste a dajte mi vedieť ako ste si ho poprípade upravili vy ☺
Dobrú chuť!
♥♥♥

Ingrediencie:

  • špaldová múka - 2 hrnčeky
  • cukor z kokosových kvetov- 1 hrnček
  • mlieko - 200 ml
  • kypriaci prášok do pečiva - 1 balenie
  • vajce - 2 ks
  • maslo - 2 PL
  • kakao - 1 PL
  • banán - 2  ks
  • sušené slivky - 1 balenie/podľa chuti
  •                                                   Posýpka:
špaldová múka - 4 PL
cukor z kokosových kvetov- 1 PL
maslo - 1 PL
škorica
 Ste aj Vy za takéto zdravšie sladké alternatívy v jedálničku?

Komentáre

Obľúbené príspevky