How I survived SUMMER #1

Dobré ránko,
ani dnes ma ráno nesklamalo a zobudila som sa celá dolámana,že ma to ešte prekvapuje...
Posledné týždne sa mi príšerne spí a ako sa len pohnem tak pukám. Už nemôžem ani sexy hodiť vlasy do zadu,lebo s tým prichádzajú rovno 3 prasknutia. S kolegyňou už o tom žartujeme,pretože puká tak veselo ako ja a už len ked na seba mávame tak znieme ako hrkálky.

Samozrejme,ale otom nieje tento príspevok.
Budú to ,ale fotky a teda len prvá časť fotiek z tohto "leta" ak to mám tak povolené nazvať.

Takže toto leto som sa po dlhom čase stretla s Veronikou,bola som v kine s mojimi babami na SUICIDE SQUAD! 
Začala som pozerať odznova Gossip Girl ,čo ak ma sledujete na snape...veľmi dobre viete...pretože tam spamujem. (Snapchat:hollymaryower)
Taktiež som si užívala pracovné-rodinné výjazdy do mesta s mojou sestrou. Kým sme takto sprevádzali mamču a plnili sme si pamäť telefónu a riešili jej starosti ako 16 ročnej..veru ťažký život teenagera.
Toto leto som si veselo "požičiavala" mamčine biele tenisky,ktoré uvidíte ešte dosť ,pretože ako hovorím veselo.
Užívala som si popracovný čuming so Sabčou na zmrzke  a prechádzky pri jazere.
Nie, nie veru nebolo to také zlé,pretože aj v maličkostiach nájdeš veľa a niekedy viac ♥

Komentáre

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky