2016

Tento rok je už na jeho konci a dnes tu máme Silvestra! Tak podme si zaspomínať.
Tento rok bol pre mňa jednoznačne náročný a stresujúci. Niekoľkokrát som spadla, ale vždy som sa dokázala postaviť a bojovať dalej a za to dakujem najmä mojej rodine. Tento rok mi niekoľkokrát zlomil srdce, ale aj daroval dôvod na úsmev alebo hysterický, nákazlivý smiech s mojimi najbližšími.

Tento rok mi ukázal, že sa niektoré veci ešte stále môžu vrátiť tam kde boli, že niektoré veci naopak nezmením. Donútil ma byť odvážnou.
Tento rok mi ukázal všetky obete,ktoré som musela nechať tak. Obetovala som svoje telo a myseľ pre niečo pre mňa veľmi cenné. A to je moja rodina. Videla som napáchané škody. 
A do Nového roku vkročím ako nový človek,ktorý na sebe musí ešte veľa pracovať, pretože rok 2016 ma pretransformoval v niečo viac a ja to cítim...

Verím, že rok 2017 bude lepší rok pre mňa , moju rodinu a pre nás všetkých.

Komentáre

Obľúbené príspevky