Denník slečny nebezpečnej #3

Tento víkend bol naozaj veľmi produktívny a ak ma sledujete na instagrame, tak ste si to aj možno všimli. Totižto som stíhala aj "snapovať" na instagrame, ako inak beztoho to nejde.

Konečne som skrátila dĺžku všetkým závesom v byte, pretože Ikea s nejakého neznámeho dôvodu robí závesy na 3 metre a naozaj ma iritovalo ako sa to váľa po dlážke... A myslela som si, že to bude naozaj jednoduchšie, pretože mi to zabralo kopu času a taká som už bola spotená, nahnevaná a unavená z toľkého sa naťahovania po garnýže a potom ešte to skracovanie...agh...
Ikea ma jediné šťastie, že tam majú aj nažehlovacie pásky, čiže som len vymerala odstrihla a vyžehlila a bolo... Ale verte mi. Ono to naozaj len znie a vyzerá ľahko.

Ked som toto konečne mala hotové som sa pokojne pobrala do kúpeľne,ktorú som vyluxovala tak, že by ste z podlahy mohli jesť a v sobotu som končila rozložená na posteli. Ako vidíte na úvodnej fotke :D .
Nedeľa už bola o trochu pokojnejšia. Ráno som si zacvičila yogu a popukali mi znova všetky kosti v tele. Čiže mám zase na také tri mesiace pokoj... Naraňajkovala sa a pokojne si zo zvyšnej látky od závesov vyrábala obliečky na vankúše, pretože mám na veci v štýle urob si sám smolu, si tipnite ako to dopadlo. Blbie.
Takže svoju prehru som zajedla karamelovými čipsami a filmom. No a neviem ako vy, ale ja sa potom už zvyšok nedele chystám na ten príšerný, dlhý a škaredý pondelok...

A ako ste víkendovali Vy?
♥♥♥

Komentáre

Obľúbené príspevky