Maska na čierne bodky!

 Niečo asi robím zle, ale moje čierne bodky nie a nie odísť! Bola som nútená si objednať túto masku z Aliexpress-u a skúsiť asi naozaj poslednú možnosť.
A viete čo sa stalo?
Absolútne nič!
Bodky sú stále tam kde boli, ale aspoň niečo sa stalo. Moja pleť bola jemnejšia a hladkejšia. Aspoň niečo ked čierne bodky nič... Skúšala to aj sestra a na nej to trochu zabralo. Neviem či ja konkrétne robím niečo zle, pretože pleť som dostatočne vyčistila a nadparila. Je pravda, že som nemala úplne otvorené póry a asi bude problém tam, ale otvoriť póry aspoň tak ako sa mi to pred použitím podarilo trvalo 30 minút... A ja ako už mladšia nebudem :D

Maska ma vyšla do 3€ a odporúčam vyskúšať sám/a , pretože každý máme inú pleť. Ja jej ešte stále dávam šancu ☺

Komentáre

Obľúbené príspevky