Záchranca na jemné vlasy!

 Ahojte!
To, že ja milujem značku Nature Siberica viete určite. No tentokrát som sa úplne zamilovala do tohto šampónu! Okrem toho , že voňí úplne perfektne tak navyše aj moje vlasy sú potom perfektné! 

Ak, ale niesi fanúšička vône ruží tak toto asi nebude pre teba, pretože presne tak voňí tento šampón a vo vlasoch vôňa vydrží aj 1-2 dni.
Cena nieje tiež vôbec zlá ja som ho kúpila za cca 6€, čo je v pomere s kvalitou na zaplakanie úžasné! 
Asi nikdy som takto nebásnila o produkte kým to nebolo jedlo...

Komentáre

  1. Od této značky už jsem také pár kousků vyzkoušela a nestěžovala jsem si, šampon také vypadá lákavě :-) celkově nedám dopustit na přírodní kosmetiku...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky