6/2/17

 Dnes je super deň. Ja už som od 4.00 hod. hore a chystám sa do práce, ale samozrejme tento článok je nastavený na normálny čas, kedy sú už všetci ponorený do práce... No najmä to znamená, že dnes prídem skôr domov a budem mať trochu viac času na seba. Dokonca som začala aj kurz online a ostrihala sa... veľmi silno privolávam jar. Bez úspechu. No ten pocit, že robím veci pre seba a chcem byť lepšia a lepšia je pre mňa proste perfektné.

Uvidím kam ma to zavedie, ale niekedy nieje dobré byť perfekcionista... Pretože ja si uvedomujem ako niekedy upadám a podceňujem sa. Neviem či poznáte ten pocit, ale perfekcionista je na seba veľmi prísny a ked napríklad vidím niečo už len na instagrame, dokáže ma to zničiť a poviem si, že som zase zlyhala. A ak Vám to príde vtipné bude to tým, že to je "vtipné". No ako pre koho. Pretože pre mňa to je hrozné a sama musím späť poskladať to čo zo mňa zostalo.

A nájsť na sebe niečo čo môžeš milovať také aké je... To je sakra ťažké  a najmä pre mňa. Nebojím sa povedať, že so sebou stále bojujem, ale verím, že úspešne.


Komentáre

Obľúbené príspevky