To čo potrebuješ je marocké zlato

"A posledný produkt je tiež na pleť. Vdaka tomuto oleju je moja pleť hebučká ako detská riťka a naozaj najlepšia vec pre pleť po tejto "krutej" zime, pretože zima sama o sebe je pre mňa krutá. Tento pleťový olej z marockého zlata si kúpila pôvodne mamina, ale ako začala zima zaťažovať moju pleť čím dalej tým viac, siahla som po ňom aj ja. A odporúčam"

Toto bolo posledné vyjadrenie v článku Hity  Februára.

A veru je to úžasný olej na tvár. Nechcem sa opakovať v dalšom článku, ale tento olej a produkt ako taký na pleť si zaslúži veľké, hlasné "OH!" .
Počkať, počkať...zapojila si sa už do jarnej GIVEAWAY?

O argánovom oleji sa vždy hovorilo, že je to "soľ nad zlato" či už sa jedná o zdravé vlasy alebo zdravú pleť.
Konkrétne tento mám už vyše polroka a kúpila ho presnejšie moja mamina ako čestná členka a hrdá nakupujúca v Bio obchodíku u nás v Ružinove. Tento olej bol trochu drahší, stál cca 11€, ale v porovnaní s množstvom je to podľa mňa výhodna kúpa. 
Síce tento olej je vraj pleťový, ja ho sem-tam aplikujem aj na končeky vlasov, ked sú viditeľne viac namáhané... To sa stáva často.

Určite by som siahla v obchode na tento olej znova, teda ja resp. prvýkrát.. 

Komentáre

Obľúbené príspevky