Kedy sa muži rozhodli ženám nevenovať pozornosť??

Muži.
V mojom svete je to úplne nová kapitola, ktorú som sa rozhodla preskúmať.
Ani by som to nenazvala kapitolou, ale knihou samou o sebe...encyklopédiou.

Je vtipné ako oni tvrdia o nás ženách, že sme komplikované stvorenia pričom s nimi je to ešte horšie.

Možno stále som v inej dobe a mám iné predstavy, ale kedy mužov napadlo, že nevenovať pozornosť žene je dobrý nápad?
Máte pocit, že Vám potom padneme k nohám?
Pretože nie.

Ono to tak nefunguje a žena pozornosť potrebuje. Je to taký prejav náklonnosti, aby vedela, že aj ona nestráca čas len z dalším nevyspelým jedincom.

Možno sa Vám len v hlave pokazil nejaký mechanizmus a myslíte si, že máte naviac, že Vám naozaj každá padne k nohám.
A že tá, ktorá je vyššia liga ako vy vám stále nestačí.

Preto v dnešnej dobe je úplne v poriadku byť starým mládencom, pretože ich je toľko, že to príde každému ako súčasť doby.

Komentáre

Obľúbené príspevky