Ako si ľahko a jednoducho skomplikovať život

V preklade ako sa vždy namotať na ten istý typ idiota.

V poslednej dobe sú moje články ako songy od Taylor Swift a nech sa snažím ako chcem, vždy tam skončíme znova.
Pretože vždy je tu nejaký ten dôvod. Taký pekný, roztomilý dôvod, ktorý sa na Vás pekne usmieva.
A všetko ide ako po masle, ale v tom náhle...
No v tom sa niečo stane.. v pondelok sme boli v poriadku a zrazu prešiel utorok,streda, štvrtok, piatok... a ty si sa prepadol pod zem.


Ubehli dva týždne a ja som sa konečne zbavila myšlienok na teba.
A zrazu si tu. V mojej prítomnosti a ja som citovo nepripravená na to ťa stretnúť.
Musím ťa ignorovať a nesmiem sa na teba pozrieť.
Teraz sme v tejto trápnej situácii, o ktorej vieme len my dvaja. Sľúbil si mi, že sa to nestane a pozri sa.
Sme tu.

Ponaučenie.
Síce svojmu srdcu nerozkážeme, ale môžme sa aspoň o to pokúsiť. Niekedy je lepšie nespoznávať sa s niekým koho môžete stretávať pomerne často, pretože nikd neviete čo sa môže stať. Či sa v druhej osobe niečo nezlomí a ukončí to čo bolo medzi vami. Nech už to bolo čokoľvek skončilo to.
A tebe ostávajú len oči pre plač a navyše citová práčka, vždy ked ho stretneš.

Komentáre

Obľúbené príspevky