Nešťastné zrnko

Vždy som si myslela , že som silná a všetko nech je to akokoľvek zlé prežijem.
Ale ty si tá jediná vec, s ktorou nedokážem ani bojovať.

Asi len neviem byť taká zlá ako ty.
Asi si len nechcem priznať, že to necítiš ako ja.
Asi je to len môj výmysel a ja sa toho neviem, ale musím vzdať.

A to je pre mňa to najťažšie, to čo mi spôsobuje tú bolesť v srdci. Fakt, že nie som taká silná, aby som ťa vypustila a neubližovala si. Aby som sa ti neozývala späť, ked ty sa dokážeš neozvať aj tri dni.

Toľkokrát som na seba nadávala a hnevala sa na seba, lebo ja som tá sprostá. To sprosté dievča, ktoré ťa len malo príliš rado na to, aby to mohlo skutočné. Aspoň raz.

Moji milovaný sledujú ako si len dalšie nešťastné zrnko v mojom živote. Zlá burina, ktorej sa neviem zbaviť.

A ked sa ťa raz zbavím a ja viem, že to dokážem.

Vietor zaveje dalšie zlé zrnko...

Komentáre

Obľúbené príspevky