Denník slečny nebezpečnej PT.7

No zase sa mi nejakým zázrakom podarilo mesiac nič nepridať, ale ja som už vážne fungovala z posledného. Ako môže niekto milovať zimu..a najmä ten jeden chladný týždeň ma úplne skolil.
Celú zimu som nemala ani len príznak mojej alergie na chlad, až tak som si dávala pozor. Ten týždeň mi, ale moje ruky úplne dokaličil a to som mohla nosiť rukavice a neustále sa natierať.

Nie.

Teraz mám komplet dopraskané ruky s vyrážkami, ktoré bolia a svrbia.
Odhliadnúc od mojej super duper alergie, som inak veľmi šťastná z tohto krásneho počasíčka vonku. Naozaj mi to neskutočne dvíha náladu, aj Vám??
 V piatok sme mali s Veronikou rande a napadlo nás, že ked už vo vlaku mám toľko zážitkov, tak by som sa mala s Vami o ne podeliť. Navyše aj kolegyňa si zo mňa robí srandu, že môžem napísať knihu z vlaku. Tak prečo nie aspoň na blog?

Spravila by som z toho sériu článkov. Ešte neviem presne ako sa to bude volať, ale pracujem už na prvom príbehu.

Dúfam, že Vás to bude baviť tak ako mojich kolegov, rodinu a známych.

Taktiež tento týždeň čakajte mojich obľúbencov za mesiac február a chceli by ste aj moju update skin rutinu?

Komentáre

Obľúbené príspevky