HAUL 18/3/18

Zdravím Vás drahí čitatelia,
dnes tu mám pre Vás moje novinky v šatníku. Prečo je, ale tento haul zaujímavý? 

Lebo ani o jednej veci som nerozhodovala, nekupovala ja, ale dostala od mojej super úžasnej maminky. Či už k valentínu alebo k MDŽ.
Vopred sa ospravedlňujem, že všetko oblečenie na mne svieti, ale žiaľ slniečko nieje a ja som taká beloba odjakživa. 
 Toto tričko pre mňa úplne kričí leto! Strašne moc sa mi páči tá farba a plus tie ružové obrázky na tom. Toto je konkrétne s Bershky.

 Na tomto tričku sa mi páčia veľmi farby. Moja maminka si zjavne všimla na čom si poslednej dobe idem a ako mám pocit, že už len ju nechám mi nakupovať.. lebo však haló..tá žena vie presne čo chcem ešte lepšie ako ja! Aj vaše maminy sú také či len ja mám takú shopaholičku ?
 Tu už začínajú maminkine úlovky k MDŽ, čo bol pre nás samozrejme šok, že sme si toto so sestrou vyslúžili. A samozrejme znova oblečenie a samozrejme znova sa trafila. Pri tomto tielku som bola trochu v šoku, pretože deň predtým som ich v práci pozerala na webe a rozmýšľala, že si také zaobstarám.

 Túto blúzku úplne milujem! Nádherná farba aj samotný strih len ma trochu mrzí, že je crop a trošičku mi to bude robiť problém s mojou postavou, ale jeansy s vysokým pásom to istia.

 A pre mňa asi najlepšie nakoniec sú tieto šaty. Retro štýl podľa mňa  z nich úplne kričí a najmä je to ten typ šiat čo vynosíte až 3 ročné obdobia. Čo je naozaj dobre využitý kúsok v šatníku, nemyslíte??

Komentáre

Obľúbené príspevky