Skin routine 2018

Ahojte,

asi ste si všimli, že pridávam v poslednej dobe skôr články z oblasti kozmetiky, ale mala som veľmi veľa výrobkov o ktoré som sa chcela podeliť. Navyše v tomto prípade sa mi aj výrazne zmenila moja dennodenná pleťová kozmetika, teda okrem ricinového oleja. Ten už asi nikdy nevymením. Tak podme na to.
Čo sa týka čistenia pleti používam aktuálne len jeden výrobok, ktorý mi pleť vyčistí do hĺbky, teda ja mám aspoň ten pocit. Najmä je super ak máš suchú pleť a väčšinou máš po čistiacich výrobkoch pocit, že ti len viac sťahujú pleť. Tento je od značky BALEA (ružová fľaška) .

Potom si vždy aplikujem očný krém. Ja používam tento od značka LUSH a hned na to aj sérum na pleť od značky ZIAJA a kým sa mi poriadne vcucá do pleti si zvyknem umyť zuby,aby mala pleť dostatok času pred krémom, olejom.
A v poslednom kroku je bud spomínaný krém alebo pleťový olej. V tomto prípade to mám rozdelené a teda vždy večer si dávam ricinový olej alebo ráno si dávam zase krém, kedže sa ráno väčšinou líčim a zároveň denný krém má aj ochranu SPF 20.


A čo vy? Našli ste niektoré produkty aj u vás ??

Komentáre

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky