Moje obľúbené pleťové masky

Pleťové masky.
Môj pomocník aj nepriateľ.
Poznáte to zmývanie masiek je príšerná otrava a teda veľakrát sa nám do toho ani nechce.
Ja to mám tiež tak s maskami najmä s tými čistiacimi, ktoré nie a nie dole z tváre. Vždy si ešte počas dňa všimnem, že sa mi nejaký kúsok na tvári poriadne nezmyl a behám po byte s mapou na tvári.

No, ale o mojich ženských problémoch už dosť! 

Dnes vám chcem ukázať pár mojich GO TO masiek na tvár, ku ktorým sa vždy vraciam a mám ich veľmi rada.
A samozrejme moja pleť je po týchto maskách v lepšom stave.
Ako prvé tu mám masky na čistenie pleti. Takto aj začínam moju "nedeľnú kúru" a to vždy s maskou čistiacou.
Mám tu dve, ktoré sú moje obľúbené a obe majú jednu výhodu. Nemusím ich mať dlho na tvári a teda mi šetria kopu času.  Tiež na to, že mám citlivú a suchú pleť niesu veľmi agresívne, ale urobia si svoju prácu.

A potom tu mám svoje úplne najobľúbenejšie, hydratačné masky.
A tie ktoré mám najradšej a vždy sa knim vraciam sú práve tieto 3 od značky ZIAJA. A nieje tu toho čo veľa povedať proste sú úžasné! Keby ich mám rozdeliť na 1,2 a 3 miesto.
Tak určite na prvom mieste je Sensitive maska, na druhom ružové maslo a na tretom mieste kozie mlieko.
Jednoznačne sú, ale všetky ich masky úžasné, ale tieto 3 sú moje srdcovky.
(značka ZIAJA ma nesponzoruje *i wish* , len ju mám tak rada :D )
A aké sú vaše obľúbené masky na tvár?

Komentáre

  1. Ani s jednou tebou zmiňovanou pleťovou maskou zkušenosti nemám. I když s maskou od Avonu z řady Planet Spa zkušenosti mám, ale s jinou :-) a ta mi velmi vyhovovala!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky