April / 18

Ahojte!

Máme tu znova nový článok o súhrne predchádzajúceho mesiaca a teda aprílu. Apríl bol divoký mesiac o tom určite niet pochýb, ale to počkajte čo bude o májovom článku. Veľa sme sa v apríli fotili a zabávali sa. Mám naozaj veľa fotiek, ale vybrala som len tie  "zaujímavé" fotky. 

V apríli som mala veľa výčitiek, že som si ostrihala ofinu, ale potom som zase ofinu mala rada. Ak máte ofinu, tak to asi poznáte...raz dobré a raz zlé dni.

Tiež sme mali v práci teambuilding, maminu som nahovorila na fotku s filtrom alebo som si fotky s filtrom na instagrame práve užívala ja.

Taktiež sme s Veronikou boli spolu a hned sme to museli zaznamenať, pretože inak by to nebla návšteva :D . A veľa víkendov som trávila na balkóne a slnila som sa. 

Dúfam, že si fotky užijete ☺



Komentáre

Obľúbené príspevky