Delia cosmetics sérum | recenzia

Dnes tu mám pre Vás znova nejakú tú kozmetickú recenziu, ale tentokrát na produkt od Delia cosmetics, ktorú som úplnou náhodou našla na stránke Notino. Zaujala ma najmä cena ( cca 4€ ) a to aké pozitívne recenzie tento produkt mal a preto som sa rozhodla, že ho skúsim aj ja.

Zaujalo ma to, že je to veľmi dobré na mimické vrásky, ktorým trpí asi každý, ale ja ich mám už dosť výrazné práve na čele.
Používala som ho každý večer po odlíčení a zdá sa mi, že clekom rýchlo sa spotreboval. Možno dva týždne mi vydržal ak sa nemýlim.

Čo sa týka samotnej aplikácie tak sérum je tekuté, ale prišlo mi trochu lepkavé aj po nanesení na pleť. Na dotyk a pocit bola pleť vláčna a nemala som sťahujúci pocit na pleti. Samozrejme po pár minútach, ked už bolo sérum vstrebané v pleti som si naniesla ricinový olej, ktorý si dávam na pleť každý večer.

Neurobilo to úplne zázraky, ale je tam viditeľné zlepšenie, teda ak sa sledujete ako ja :D

Na záver.
Kúpila by som si to opätovne?
Nie.


Komentáre

Obľúbené príspevky