Nákupy z Aliexpressu

Už dlhšie som plánovala tento typ článku, kedže by to bola super séria kvôli mojim častým nákupom na Aliexpresse.

Tak mi určite dajte vedieť či sa vám takýto typ článku páči.

Papiernícke potreby sú moja slabosť a každá pekná vec ma uchváti a vždy si niečo odnesiem aj domov.

cena:
mramorové 0,74€
farebné 0,48 €
sopkové štítky 0,82 €
kvietkové 0,62 €
Už dlhšiu dobu som hľadala niečo takéto nad posteľ, pretože sa mi ten štýl veľmi páčil, ale nechcela som typické mandala vzory. Chcela som niečo čo ma bude vystihovať, ale zároveň sa bude hodiť aj k tapete na stene.

cena 8,11 €
Tento opasok mám dokonca až v dvoch prevedeniach.  Najprv som si vybrala len strieborný, ale tak veľmi sa mi páčil, že som si zobrala aj zlatý.

cena jedného 1,59
 Naušnice máme až v troch farbách, ale tie čierne mi už prišlo zbytočné fotiť.

cena cca 0,50 €
Marvel tričko som si zaobstarať proste musela ako správna fanúšička Marvelu

cena 5,39
 Arctic Monkeys je preistotu jedna z mojich obľúbených hudobných kapiel a teda som si zaobstarala tričko aj z ich názvom, ale nejako som neodhadla veľkosť M, pretože mi príde tesné.

cena 4,70 €
Retiazky som si na jar veľmi obľúbila aj ako dole uvedené brošňové mašle.

cena :
hodiny 0,27 €
lotosový kvet 0,64 €
dvojradový choker 0,78 €
cena každej 2,99 €

Stále to niesú všetky veci, ale viete ako to chodí na Aliexpresse... niekedy to trvá večnosť kým to príde.

Komentáre

  1. Moc pěkné! Nejvíce se mi asi líbí ty lepítka, jsou nádherný! :D
    Jdu si za svým snem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Thank you for visiting my blog! :)

Obľúbené príspevky